Rejestracja
OPŁATY REJESTRACYJNE PODSTAWOWE
(o wysokości opłaty decyduje termin wykonania
przelewu, a nie data przyjęcia zgłoszenia na Zjazd)
Rodzaj opłaty | pierwszy termin (do 31 marca 2018 r.) |
drugi termin (od 1 kwietnia do 30 czerwca 2018 r.) |
wpłaty po 30 czerwca 2018 (po 31 sierpnia 2018 na miejscu gotówką) |
opłata rejestracyjna dla członków PTGC* | 450 zł | 550 zł | 650 zł |
opłata rejestracyjna dla uczestników nie będących członkami PTGC | 550 zł | 650 zł | 750 zł |
opłata rejestracyjna dla studentów i doktorantów do 35 r. ż. | 300 zł | 400 zł | 500 zł |
* Członkowie PTGC, którzy mają uiszczone opłaty członkowskie
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
Opłata rejestracyjna podstawowa obejmuje:
- udział w Gali Otwarcia, wykładach, warsztatach i pozostałych aktywnościach naukowych,
- materiały zjazdowe,
- identyfikator zjazdowy,
- wstęp na teren wystawienniczy,
- przerwy kawowe i posiłki w trakcie obrad Zjazdu,
- certyfikat uczestnictwa.
OPŁATY REJESTRACYJNE DODATKOWE
niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
(o wysokości opłaty decyduje termin wykonania
przelewu, a nie data przyjęcia zgłoszenia na Zjazd)
Rodzaj opłaty | pierwszy termin (do 31 marca 2018 r.) |
drugi termin (od 1 kwietnia do 30 czerwca 2018 r.) |
wpłaty po 30 czerwca 2018 (po 31 sierpnia 2018 na miejscu gotówką) |
opłata za udział w Spotkaniu Koleżeńskim* | 150 zł | 150 zł | 250 zł |
opłata za udział Osoby Towarzyszącej | 350 zł | 500 zł | 650 zł |
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
*liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń
Opłata dla osoby towarzyszącej obejmuje:
- identyfikator Zjazdu,
- przerwy kawowe i posiłki w trakcie obrad Zjazdu,
- udział w Spotkaniu koleżeńskim.
Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia rejestracji on-line w dniu 30.08.2018 r.
Pełna opłata rejestracyjna - jest to wartość należności wynikającej z sumy opłaty podstawowej i dodatkowej (Spotkanie koleżeńskie).
Organizator przyjmuje wpłaty od zarejestrowanych Uczestników w formie:
a. do dnia 31 sierpnia 2018 roku przelew (bankowy, pocztowy) na rachunek bankowy:
ING Bank Śląski
68 1050 1533 1000 0091 0889 0691
tytuł płatności: imię i nazwisko Uczestnika, nr zgłoszenia.
b. w dniach 13-15 września 2018 roku w formie wpłaty własnej dokonanej gotówką na miejscu w Recepcji Zjazdu.
Zgodnie z Regulaminem Zjazdu faktury VAT będą wysyłane drogą elektroniczną na podany przez Uczestnika adres e-mail. Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę w wersji papierowej (z podpisem i pieczątką Organizatora) prosimy o zaznaczenie tego w arkuszu rejestracyjnym i wniesienie dodatkowej opłaty w wysokości 6 zł brutto. Faktura VAT zostanie Państwu przesłana na podany adres pocztowy niezwłocznie po uznaniu wpływu na koncie Organizatora.