REJESTRACJA
Kliknij tutaj aby przejść do Formularza Rejestracyjnego
Opłaty rejestracyjne podstawowe
Rodzaj opłaty | pierwszy termin do 31.01.2015 r. | drugi termin od 01.02.2015 r. do 30.06.2015 r. | trzeci termin od 01.07.2015 r. do 14.09.2015 r. | wpłaty po 14.09.2015 r. na miejscu (gotówką) |
Członkowie PTHiT | 350zł | 400zł | 500zł | 700zł |
Uczestnicy nie będący członkami PTHiT | 450zł | 500zł | 600zł | 800zł |
Lekarze do 35 roku życia i Studenci | 150zł | 200zł | 250zł | 300zł |
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
Opłaty rejestracyjne podstawowe obejmują:
- udział w Uroczystości Otwarcia, sesjach i warsztatach zjazdowych
- materiały zjazdowe
- identyfikator zjazdowy
- przerwy kawowe, obiady, koktajl powitalny
- certyfikat uczestnictwa
Lekarze do 35 roku życia – lekarze urodzeni od 1980 roku włącznie. Po dokonaniu rejestracji, ale przed uiszczeniem opłaty rejestracyjnej, wymagane jest przesłanie kopii (skan lub ksero) prawa do wykonywania zawodu na adres: Biura Gradatim; faksem (61 814 65 14); e-mailem: gradatim@zjazdpthit.pl.
Opłaty rejestracyjne dodatkowe
Rodzaj opłaty | pierwszy termin do 31.01.2015 r. | drugi termin od 01.02.2015 r. do 30.06.2015 r. | trzeci termin od 01.07.2015 r. do 14.09.2015 r. | wpłaty po 14.09.2015 r. na miejscu (gotówką) |
Spotkanie koleżeńskie (25.09.2015r.) | 100zł | 100zł | 150zł | 150zł |
Osoba towarzysząca | 200zł | 200zł | 250zł | 300zł |
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
Spotkanie koleżeńskie - zebranie umożliwiające swobodną wymianę myśli i doświadczeń uczestników Zjazdu
Osoba towarzysząca - osoba mająca możliwość zarejestrowania się tylko razem z pełnoprawnym uczestnikiem będącym członkiem PTHiT bądź z uczestnikiem nie będącym członkiem PTHiT, która nie posiada prawa uczestniczenia w sesjach wykładowych. Opłata rejestracyjna obejmuje: identyfikator zjazdowy, przerwy kawowe, obiady, koktajl powitalny, Spotkanie koleżeńskie.
Zasady wnoszenia opłat:
a) do dnia 14.09.2015 r. przelew (bankowy lub pocztowy):
Gradatim Grażyna Horowitz
ul. Owocowa 10, 62-080 Tarnowo Podgórne
ING Bank Śląski 15 1050 1533 1000 0090 7368 4525
tytuł płatności: imię i nazwisko Uczestnika, nr zgłoszenia.
b) w dniach 23-26.09.2015 r. wpłaty własnej w recepcji Zjazdu uiszczonej gotówką.
UWAGA! Zgodnie z regulaminem konferencji faktury VAT będą wysyłane na podany przez Uczestnika adres e-mailowy. Jeśli potrzebują Państwo fakturę w formie papierowej (z podpisem i pieczątką Organizatora) prosimy o zaznaczenie tego w arkuszu rejestracyjnym i wniesienie dodatkowej opłaty w wysokości 6,00 zł brutto. Faktura VAT pocztą tradycyjną zostanie Państwu przesłana niezwłocznie po uznaniu wpływu na koncie Organizatora.
Regulamin dla Uczestników Zjazdu: REGULAMIN